środa, 31 lipca 2013

Recenzja szamponu Herbapol z mydlnicą dla włosów tłustych



Szampon ten kupiłam w aptece internetowej doz.  Nadaje się on do włosów tłustych i nadmiernie przetłuszczających się, których jestem posiadaczką (głowę muszę myć codziennie).

Informacje od producenta : Szampon jest przeznaczony do włosów tłustych. Zawiera w swoim składzie naturalne saponiny. Ułatwia rozczesywanie włosów oraz zabezpiecza przed nadmiernym ich elektryzowaniem się i łupieżem, łagodzi swędzenie skóry głowy. Nadaje włosom połysk,sprawia, że włosy są przyjemne w dotyku. Posiada przyjemny i delikatny ziołowy zapach.

Moje odczucia : Używałam  go co parę myć, więc starczył mi na długo.Pienie się dość dobrze, ma pomarańczowy kolor ( na początku myślałam, że to tylko kolor butelki ) Nie zauważyłam żeby włosy mniej się po nim przetłuszczały. Rzeczywiście tak jak pisze producent włosy są po nim miłe w dotyku, ale nie wiem czy ułatwia rozczesywanie, bo zawsze nakładałam po nim odżywkę. Kosztował jakoś ponad 10 zł. za 200 ml. Podsumowując szampon nie ograniczył przetłuszczania włosów i raczej nie wrócę do niego ponownie.

Dla zainteresowanych skład : Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Propylene glycol, Saponaria officinalis, Parfum (Geraniol,Citronellol,Hexyl Cinnamal, Limonene),Diazolid Urea, Methyl Paraben, Propyl Paraben, Lactic Acid, CI 15510,CI 19140, CI 42090.



 Miałyście może kiedyś ten produkt ? Jakie są wasze odczucia ?

4 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go nigdy, w ogóle nie używam szamponów z SLSem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię jak szampon nie spełnia obietnic producenta. I zapewne się na niego nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komenatrze ;)